About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday 31 December 2013

Sweet Twenty-Four



Assalamualaikum korang..
Apa kaba..? Harap korang sentiasa sihat dan sentiasa di bawah lindunganNya. in shaa Allah.

So esok new year..!! Tapi sebelum nak cerita pasal entry new year, nak selitkanlah sikit. Birthday aku baru je berlangsung semalam. Berlangsung tau. Hakhak. So terima kasih sangat-sangat pada mereka-mereka yang tak pernah lupa. Even kadang-kadang ada jugak yang komfius ingat birthday aku 31 Disember. Mentang-mentanglah akhir tahun kan. Tapi takpe, janji mereka-mereka ingat. Tu pun da cukup untuk aku..

Birthday kali ni feel dia macam-macam. Happy ada, sedih pon ada jugak. 
Nak cerita yang sedih dulu la. Aku rasa korang da boleh agak kot apa yang sedih. Orang yang aku tunggu untuk wish birthday tak wish...... :( Actually da agak da, tapi saje la tunggu jugak..Acehh.. 
By the way takpe, doa aku untuknya tak pernah stop.. :)

So yang happy nya adalah, pastilah sebab mereka-mereka yang sayang aku. 
Celebrate + Suprise for my birthday. 

Emak
Ayah
Adik
Cuzzy
Sister
Pakcik

Mereka-mereka inilah yang tak pernah lupa untuk menggembirakan aku. 
Bersyukur sangat coz Allah bagi pinjam mereka pada aku. :)

Untuk birthday tahun ini, even takde party-party tapi adalah celebrate kecil-kecilan.. Hakhak.. And ada yang sweet jugak, sis Ayien datang tengah malam bawak belon dan kek..!! Sweet kan.. Thanx sis.. :)











Owkay lah, last sekali nak wish Selamat Menyambut Tahun Baru..
Apa azam baru korang..? Tapi...azam 2013 da tercapai ke belum? 
Ke postpone ke 2014 pulak. Lebih kurang cam aku la.. Heeeee

-Azam 2014-

Tamat je praktikal, nak cari kerja best-best, yang sesuai dengan lulusan aku dalam 
Database Management.

Dan seperti tahun-tahun yang lepas, nak memperbaiki diri yang lemah ini menjadi Muslimah yang lebih baik dan lebih kuat dalam menempuh apa jua dugaan yang diberi. In shaa Allah.

HAPPY NEW YEAR..



0 comments:

Post a Comment