About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday 3 December 2013

Untung Kita Sebagai Pemegang MyKad



Assalamualaikum u'olllsss..

Hari ini aku nak bagi tahu, semalam ada seorang kawan aku ni, dia ada bagi tahu pasal pemegang MyKad yang aktif. Maksudnya kat sini if korang punya MyKad tu aktif, ada sesetangah kedai kat Malaysia ni akan bagi korang diskaun. Haaaaaa menarik kan. Aku ni memang pantang sikit denga diskaun ataupun sales ni.. Heeeeeee..

Ni website yang senaraikan kedai-kedai yang kita boleh dapat diskaun dengan MyKad :

http://mykad.aj.my/participating-merchants/

Korang kena pastikan kedai yang korang pergi tu, ada logo ni tau.



Coz kedai yang mempunyai logo ni je yang akan bagi diskaun. Bila korang nak bayar tu, korang just bagi je ic or bagi tahu je kat cashier tu no ic korang.. :)

So sesiapa yang nak aktifkan korang punya MyKad, kwn aku boleh tolong aktifkan. Sebab dia memang kerja bahagian ni.

Korang boleh emelkan details korang kat emel aku..

Details yang diperlukan :

Nama :
No Kad Pengenalan :
Alamat :
Email :
No Telefon :

Email kan ke :

nurulabdrahim89@gmail.com

Ada yang lagi best..!!

Korang bole install application untuk search tempat yang ada diskaun yang dekat ngan lokasi korang. Caranya ialah : 

- Korang install application sama ada guna AppStore / PlayStore.
- Cari MyKad Smart Shopper.








Dengan cara tu, senang la korang nak berbelanja sambil berdiskaun.. Heeeee 


So kita boleh nikmati diskaun bersama-sama.

0 comments:

Post a Comment