About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday 2 December 2013

Jalan-Jalan Cari Makan : Mi Ketam KL


Assalamualaikum u'ollsss..
Happy Monday..!! Semangat minggu baru..
Minggu ke-13 untuk aku tempuh alam praktikal..Huhu

Owkay, hari ini aku nak story. Jumaat last week kawan aku bawak aku pi makan mi ketam kat keramat. Dari apa yang dia cerita, memang terlioq la wa cakap sama lu.. Tu yang tak sabau nak pi pekena mi ketam kl ni.

Ada macam-macam menu kat sini. Semuanya berasaskan Ketam dan Lala. Boleh tahan la. Owner nya semua lelaki melayu dan muda-muda belaka. Eloklah kita support bisnes diorg ni kan.

Time kitorg pi ni, aku order Nasi Putih + Kari Ketam, Nasi Putih + Ketam Blackpepper, Nasi Putih + Ketam Masak Cili dan Mi Kari Ketam. Series memang terbaik seyh. Siapa yang mengidam kari ketam cam kat Penang tu, takyah pi jejauh. Kat KL dan Shah Alam pon ada.. :)





  



Lokasi : Sek 7, Shah Alam & Jalan Dato' Keramat KL
Hari Buka : Selasa - Ahad (Isnin cuti)
Time  : 12:30tgh - 10:00mlm | Jumaat 5pm-10pm | Isnin CUTI | 
Contact: 019-2346388 | 019-2496054


Korang boleh lah if nak like page diorg :

Facebook : https://www.facebook.com/meeketam?ref=ts&fref=ts
Twitter : https://twitter.com/MeeKetamKL



So korang-korang.. Rugi if tak pi try taw.. :)

0 comments:

Post a Comment