About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday 4 March 2014

Tak Sempat Jadi Penganggur Terhormat.



Assalamualaikum u'ollllssss..

Perghhh..!! Bersawang seyh blog gua..!! Ish3..!! 
Disebabkan dengan busy mengarang report praktikal, gini la jadik nya. Banyak benda sebenarnya yg harus diceritain. Tapi tulah... Masa memang jeles dgn gua ni.

Tapi takpe, apa yg penting haruslah didahulukan.

Cerita yang kononnya banyak tu, gua peram dulu. Peace!

Owkaylah..

21 Febuari 2014, Alhamdulilah gua selamat dan berjaya menamatkan praktikal dan jadilah unofficial grad.. Yey..!! Hanya Allah saje yang tahu gembiranya hati ini bila sudah berjaya menamatkan zaman belajar. 6 tahun kot gua belajar, if tak pandai-pandai gak.. Tak tahu lah apa lg nk habaq kat hangpa ni!

Selepas aku, pastilah emak ayah aku yang sangatlah happy atas petamatan (pon bole) gua belajar. Setelah bertungkus-lumus bekerja, mencari rezeki, berbuih mulut membebelkan gua.. Finally tamat suda..


Perkara yang paling gua takut bila da abeh study ni adalah susah nak cari kerja! Ye la zaman sekarang ni banyak saingan kot! Depa semua pandai-pandai belaka.. Gerun ceq..!!

Tapi atas kudrat usaha diiringi dengan doa dari org yang tak putus-putus mendoakan gua, sape lagi kalo bkn emak ayah gua. Gua berjaya diserapkan masuk untuk bekerja di tempat gua praktikal sebelum ini. Alhamdulilah. Dengan gaji yang owkay la untuk fresh graduate cam gua ni. Gaji tak penting sangat, yang penting gua kena kutip ilmu banyak-banyak untuk masa depan gua. In shaa Allah..

Tak sempat gua nak mendapat pengalaman jadi Penganggur Terhormat. Heeeee..

So doakan kami owkay korang..!!

Geng gua dari zaman belajar kat UTeM. Dia pun join senasib dengan gua. Rezeki kami. Alhamdulilah

0 comments:

Post a Comment