About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday 12 September 2015

Mohon Doa Buat Mereka..




Dan di manakan lagi yang lebih indah
Selain didatangi dan dijemput di hadapan Kaabah
Dalam banyaknya zikir di bibir membasah

Di masa apakah yang lebih tepat dan sempurna
Untuk dibawak pulang bertemu pencipta
Dibandingkan di sana
Di ketika matamu sedang bersaksikan rumahNya

Tidak aku dapat sembunyikan
Betapa aku cemburu
Tidak aku larat diamkan
Sesungguhnya ada di dalam aku
Yang mengharapkan aku

Al-fatihah untuk segalanya
Untuk mangsa yang melihatnya begitu
Untuk yang beruntung
Pada yang melihatnya dari sudut lagi satu

Subhanallah MasyaAllah
Untuk kekuasaan dan kehebatan Allah swt dalam semua direncana
Dalam setiap musibah itu pasti ada manisnya

Semoga kita semua beroleh apa yang dihajati
Olahan kehidupan
Cara kematian
Apa sahaja yang kita inginkan

Aminn..

Allah...


0 comments:

Post a Comment