About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday 18 August 2015

FasabrunJameel....


Suka ataupun tidak
Hari esok tetap akan muncul
Masa takkan berhenti
Semuanya akan berjalan seperti biasa

Maksudnya di sini
Apa pun yang terjadi
Walau sebesar mana pun dugaan yang datang
Kehidupan tetap harus diteruskan
Life must go on

Menangislah
Menangislah sepuasnya
Itu saja yang boleh dilakukan sekarang

Bersabarlah.. Redhalah
Musibah yang datang, mungkin atas dosa-dosa sebelum ini

Bersyukurlah
Allah memberi peluang untuk menghapus dosa-dosa terdahulu


FasabrunJameel...

Allah....
Kau yang Maha Besar
Kau yang Maha Mengetahui
Petunjuk yang Kau berikan mungkin untuk menyelamatkan aku
Aku tak tau.. Aku juga tak pasti

Kesakitan yang sekian lama tidak aku rasakan
Kini aku rasakan kembali
Sakit ya Allah... Peritnya Masha Allah.....

Moga aku diberikan kekuatan....

Allah.....

0 comments:

Post a Comment