About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday 18 March 2015

My New Best 'Friend'



Assalamualaikum korang,
Apa khabar semua? Harap sihatlah yepp. Tapi aku memang selalu doakan baik-baik untuk korang semua.

So entry kali ni, aku nak story sikit pasal satu produk ni a.k.a MY NEW BEST 'FRIEND'. Actually sebelum ni aku tak pernah percaya sangat produk-produk yang dipasarkan ni. So sebelum try, aku akan kaji dulu testimoni dalam internet ke blog ke. Ye lah, takut jugak if ada kesan sampingan yang tak baik ke kan. Bahaya!

Produk yang aku maksudkan adalah AuraWhite Beauty Collagen. 




Alah yang femes bebenor tu. Yang dutanya Amira Rosli tu. Dia dah memang cantik, bila amalkan AuraWhite ni, bertambahlah cantiknya kan. So lepas tengok semua testimoni, tergerak hati nak try. Al-maklumlah, dah kijo maksudnya adalah income lebih sikit. Alah nak naikkan saham diri sikit je. Tak salahkan. Heeeeeee

Testimoni (Sebulan) à 
Tak rasa dan tak Nampak apa-apa perubahan lagi.
Jadi sabar dan terus amalkan.

Testimoni (2 Bulan) à 
Penyakit susah berry (buang air besar dalam bahasa sopan)  aku ni semakin lama semakin owkay. Jadi senang berry. Senang hati mak! Hakhakhak. Dan rambut pun makin cantik, makin glowing-glowing gitu, dan kurang kurang gugur. Alhamdulilah.

Teruskan makan lagi. Sebab bila dah tunjuk perubahan yang positif, teruskan dan teruskan.

Testimoni (3 Bulan) à
Kulit yang dulu agak gelap dan kusam, semakin cerah. Alhamdulilah.

So perkara yang baik, better kita share kan. Sharing Is Caring. Seyes memang besh taw amalkan AuraWhite ini. Untuk kecantikan dalaman dan luaran.

Tapi korang kena tau taw, makan AuraWhite ni ada pantang makan sikit. Eh, semua collagen lah ada pantangnya, bukan AuraWhite saja. Pantangnya adalah :

Korang kena kurangkan pengambilan air yang berkafein dan air gas.

Haaaaaa, siapa yang peminat teh ke kopi ke Nescafe ke neslo kea pa-apa air gas lah, ini adalah masanya untuk kita berpisah. Hakhakhak. Actually kena kurangkan, bukan tak boleh ambil langsung. Tapi aku, lepas amalkan AuraWhite ni, aku memang tinggal terus my beloved teh ais, teh tarik, neslo ais dan coke. Ouhh, memang terseksa akibat perlu meninggalkan mereka. Tapi demi kesihatan, apa salahnya. 

Beauty Is Pain right?


So aku nak bagi korang semua review testimoni aku. Yey!

Pengambilan selepas 3 bulan :)


CARA PENGAMBILAN AURA WHITE:

1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.
2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang
3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
4) WAJIB minum air masak / mineral / air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.
5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Disarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

0 comments:

Post a Comment