About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday 4 April 2014

Dilema




Dilema..

Apa yang korang faham tentang Dilema?

Siapa yang pernah mengalami dalam situasi Dilema?

Apakah perasaan korang dikala dalam Dilema?

Macam gua pernah cakap dalam entry sebelum ini, bila umur dah makin menggunung ni, makin banyak benda yang harus kita tempuh. Makin banyak pilihan yang harus kita pilih. Boleh pecah kepala wohh kalau fikir.

Elok lagi fikir ‘coding’ program daripada kena buat pilihan yang gua tak tahu mana nak pilih.



STRESS..!!

Bila gua nak buat pilihan untuk dipilih, langsung tak diberi pilihan untuk memilih.
Tapi bila gua tak rasa nak pilih, banyak pulak pilihan yang merayu-rayu kat gua supaya memilih. [Hantok kepala kat dinding!]

Yang boleh gua buat sekarang, redah je pilih pilihan yang telah dibuat. Sentiasa think positive. Dan yang paling penting, bersangka baik dengan Dia. Apa yang Dia tentukan untuk kita adalah yang terbaik.

In shaa Allah.
Korang doakan gua owkay!

0 comments:

Post a Comment