About me

My Photo
..The Colourful Of Life..
Just call me Yui.. Love kids, cats and chocolate.. Love my family and friends..
View my complete profile
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday 22 November 2013

Harinya Bakal Tiba........



Masa tidak akan berhenti walaupun untuk sesaat mahupun sedetik. Masa akan terus berjalan tanpa henti. Disebabkan masa akan terus berjalan, harinya bakal tiba. Bila harinya tiba, apa yang perlu aku lakukan? Life must go on Yui. Ya. Aku tahu. Namanya, wajahnya, suaranya dan caranya masih ada dalam hati aku. Cukup susah untuk aku melupakannya. Mengapa? Mungkin aku sendiri yang rela untuk mengingati dirinya. Dia tidak sama dengan mereka yang sebelumnya. Perasaan aku terhadapnya juga tidak sama dengan yang sebelum dia. Mengingati dirinya membuatkan aku rasa bahagia. Tiada sedikit pun rasa marah ataupun sakit dalam hati. Yang ada hanyalah kebahagiaan.

Mungkin dia bukanlah jodoh aku yang tertulis di Luh Mahfuz. Sebab sekarang dia bakal menjadi milik orang lain. Aku sedar tentang itu, tetapi mengapa aku sukar untuk melupakan dirinya. Aku sendiri pun tidak pasti. Kehadirannya dalam hidup aku memberi impak yang sangat besar.

Setiap kata-katanya masih kedengaran lagi dalam gegendang telinga aku. Semua nasihatnya masih terpahat dalam hatiku. Setiap kali aku rase down, aku akan flashback balik apa yang pernah dia katakan.

Aku selalu mendoakan kesejahteraannya. Moga Allah sentiasa melindungi dirinya walau di mana saja dia berada.

Yui..

0 comments:

Post a Comment